Bonnier Fastigheter placerar sig på en tredje plats i Fastighetsbarometerns årliga kundundersökning för kontor. Med ett Nöjd-Kund-Index (NKI) på 80 ligger Bonnier Fastigheter över branschsnittet.
– Vi vill rikta ett stort och varmt tack till våra kunder för deltagande och engagemang. Genom långsiktiga relationer och givande dialoger driver vi vårt arbete framåt, vilket gör att vi ständigt kan förbättra oss själva och utmana våra gränser. Det är med stor stolthet vi konstaterar att vårt hårda arbete har resulterat i fina och hållbara kundrelationer, säger Thomas Tranberg, chef Kommersiella Fastigheter på Bonnier Fastigheter.
Fastighetsbarometerns kundundersökning genomförs årligen och ger insikter om områden att utveckla. Bonnier Fastigheter når i år ett NKI på 80 vilket ger en tredjeplats. Genomsnittet för branschen är i år 79 på en 100-gradig skala. Bonnier Fastigheter utmärker sig med särskilt höga betyg inom miljöhänsyn/hållbarhet och kundrelationer.
– Vårt kundfokus är kärnan i vår verksamhet, och det är genom konstruktiv feedback och kundinsikter vi kan utveckla våra produkter och tjänster och anpassa dem efter hyresgästernas behov. Vi strävar alltid efter att överträffa förväntningar och skapa mervärde i varje möte, avslutar Thomas Tranberg.
Bakom Fastighetsbarometern står Fastighetsägarna Sverige och konsultföretaget CFI Group. Mer information om Fastighetsbarometern finns på www.cfigroup.se